Група “Дзвіночки”

Група «Дзіночки»

Ми любим  наш садочок,
В ньому група є «Дзвіночки».
Тут життя весь день вирує,
Тут співають і танцюють.
В стінах цих гуляє казка,
Діти знають ніжність й ласку.
Ми “Дзвіночки” ось які :
Спритні ми і гомінкі,
Ще й “чомусики” які.

 

 

Вихователі:

Галицька Тетяна Володимирівна

Освіта: вища;

Категорія: вища кваліфікаційна категорія, звання – «вихователь-методист»;

Стаж роботи: 29 років

Педагогічне кредо: «У всьому починати з себе, бути взірцем та любити вихованців»

 

 

Дужик Любов Яківна

Освіта: вища;

Категорія: спеціаліст першої категорії;

Стаж роботи: 38 років

Педагогічне кредо: «Якщо ви володієте знанням, дайте іншим запалити від нього свої світильники»

 

 

 

Помічник вихователя:

Труш Світлана Іванівна

 

 

 

 

 

 

Помічник вихователя :

Чала Лідія Василівна

 

 

 

 

 

 

 

 

В групі виховується 25 дітей, 3-го, 4 –го року життя.

Освітня робота здійснюється під час занять, дидактичних ігор, самостійної діяльності дітей (художньої, рухової, мовленнєвої, ігрової, трудової, дослідницької ), індивідуальної роботи, спостереження, екскурсії, свята та розваги.

 

Основні завдання організації життєдіяльності дітей 4-го року життя:

  • забезпечити умови комфортної життєдіяльності дитини у просторі дошкільного навчального закладу впродовж всього періоду перебування в ньому;
  • створити в групі та на ділянці предметно-розвивальне середовище, яке сприятиме всебічному розвитку дитини;
  • забезпечити оптимальні можливості вибору дитиною траєкторії особистісного розвитку;
  • здійснювати психолого-педагогічний супровід індивідуального розвитку дитини.

Наші заняття

   

 

   

     

           

 

Поради батькам

    

 

 

     

 

 

     

 

    

 

       

    

        

 

Всесвітній день авіації та космонавтики

         

           

Аплікація “Грибочки”

   

  

Малювання “М’ячики для котика”

   

Нетрадиційне малювання “Яблучко”

  

Малювання “Хустинка”

  

Тиждень колективних переглядів в нашому закладі продовжили вихователі першої та другої молодших груп. Чудаєва К.П. (група “Дзвіночки”) запросила своїх вихованців до казкового лісу, де вони перевтілювалися у сніжинки, розкладали різнокольорові сніжинки (подарунок від зими) по кошиках відповідного кольору, а коли, уявно, у діток померзли ручки – знайшли пари рукавичок за кольором і за геометричною фігурою на візерунку. Дуже цікавою діяльністю було складання розповіді про зиму прийомом мнемотехніки. Трьохрічні дітки чудово впоралися із цим завданням! На закінчення малюки під музичний супровід заспівали улюблену пісеньку “Морозець” і поласували вітамінними апельсинами. Заняття будо інтегроване, сюжетне, а дітки зацікавлені і задоволені своїми результатами. Вихователь, молодий спеціаліст – молодець!

  

  

Групу “Дзвіночки” відвідують дітки трьох років. І 3 лютого їх чекало дуже цікаве заняття “Чарівні фарби”, яке провела вихователь Галицька А.С. Наші малюки за опорними картинками визначали кольори та називали все, що їх оточує відповідного кольору. Далі діти самі приймали участь у дослідах з фарбами. А поки фарби “чарували”, виконували веселу музичну руханку і, що було для них нове, вчилися складати розповідь про фарби за мнемодоріжками. Результат цієї роботи перевершив усі наші очікування! Потім дітки пересвідчились, що фарби дійсно не тільки зафарбовують, а ще й рухаються по серветці. А на завершення в гості до діток завітав герой Художник і повів діток на прогулянку розмальовувати на подвір’ї сніг. Фарби дійсно зачарували всіх присутніх і подарували чудовий настрій!

  

  

  

2022 – 2023 навчальний рік

Дистанційне навчання на період воєнного стану

Консультація для батьків

«Як підтримати та заспокоїти дитину під час війни»

Говорити з дитиною варто дорослому, який найбільше зберігає спокій. Перед тим, як говорити з дитиною, дорослому самому слід заспокоїтися, щоб не завдати шкоди дитині.

1. ДЕМОНСТРУЙТЕ НАДІЙНІСТЬ

Дорослому потрібно продемонструвати надійність: варто сказати дитині, що ви зробите все, щоб захистити себе і її від небезпеки, й що наша армія на варті та дасть відсіч. Для дитини до підліткового віку свої слова про захист і безпеку можна підкріпити обіймами. Підлітки ж, навпаки, можуть сприймати обійми, як слабкість.

2. ОБГОВОРЮЙТЕ З ДИТИНОЮ ПРАВИЛА “ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ”

Слід пояснити дитині, що зараз дуже важливо слухатися старших – вчителя, батька, маму, не сперечатися з дорослими та слідувати за тим, хто відповідальний за безпеку.

Також домовтеся та навчіть дитину, де вона може зустрітися з вами або іншими родичами, де переховуватися, якщо буде втрачено мобільний зв’язок.

3. ГРАЙТЕ ІГРИ, ВИКОНУЙТЕ З ДИТИНОЮ ЗАСПОКІЙЛИВІ ВПРАВИ

Дитяча психологиня Світлана Ройз звертає увагу, що під час стресу ігри дітей можуть бути трохи “регресивними”, тобто старші діти можуть знову грати в ігри для малечі. Можна ліпити з пластиліну, окреслити навколо себе коло безпеки з нитки,  рвати на дрібні шматки папір, «Видихнути хмаринку» (уявити, що вдихнули хмаринку і видихнути її зі звуком, можна з грозою і блискавкою, тупотіти при цьому ногами) тощо. Також можна грати настільні ігри, малювати, грати у слова, ігри в телефоні, в яких залучене просторове сприйняття (наприклад, Тетрис). Докладний перелік ігор в укритті, які рекомендує психологиня, можна прочитати тут.

4. ВИКОНУЙТЕ ВПРАВИ ПРИ ПАНІЧНІЙ АТАЦІ

Як діяти при панічній атаці.

Ви та ваша дитина можете робити такі вправи на вибір:покласти руку на живіт, приблизно на 3 пальці нижче сонячного сплетіння та постукати по цьому місцю потерти кінчик носу надавити не сильно на очні яблука з двох боків якщо є, де лягти, – лягти на спину і зробити рухи ногами, як на велосипеді сконцентруватися на диханні – одну руку скласти, як човник і накрити нею губи, іншу руку – покласти на живіт. Видих – рука йде вниз до грудей, вдих – рука підіймається до рота змащувати губи, полоскати рот водою витягувати якомога далі язика – ніби намагаючись торкнутися грудної клітини подивитися вправо, не повертаючи голови, – якомога далі на 15-20 секунд, потім перевести погляд прямо, потім подивіться вліво – якомога далі, потім знову прямо розтерти тіло розтерти точку між підмізинним (четвертим) пальцем та мізинцем – там знаходиться точка паніки  покласти руки на ребра, відчути, як вони при диханні розширюються, підіймаються розтерти руки, прикласти до нирок.

5. “ЗАЙМІТЬ” ЧИМОСЬ АУДІАЛЬНИЙ КАНАЛ ДИТИНИ

Світлана Ройз пояснює, що під час звуку сирен у дитини в особливому навантаженні перебуває аудіальний канал сприймання, тому його потрібно чимось “зайняти”. Для цього можна співати хором, горланити кричалки проти утіпутіна і російської армії, слухати в навушниках аудіоказки та музику, взяти з собою гітару та влаштувати для всіх концерт.

6. ЩЕ КІЛЬКА РЕЧЕЙ, ЯК МОЖНА ВІДВЕРНУТИ УВАГУ ДИТИНИ

Обіймайте дитину, жартуйте з нею.

Поїть дитину теплими напоями, годуйте її чимось смачненьким.

Виконуйте разом із дитиною рутинні справи. Вмикайте мультики, серіали, розповідайте казки, історії, читайте дітям вголос.

7. ПОЯСНЮЙТЕ ДИТИНІ ПРО ВАЖЛИВІСТЬ БУТИ ЗІБРАНИМИ ТА ДОПОМАГАТИ ОДНЕ ОДНОМУ

Психологія каже, що необхідно пояснити дитині складність ситуації, пояснити, що сталося те, чого ми боялися, тому важливо бути зібраними та допомагати одне одному.

8. ДОВІРТЕ ДИТИНІ ПОСИЛЬНЕ ДЛЯ НЕЇ ВІДПОВІДАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ

Радять  покласти на дитину відповідальність, яка їй до снаги – наприклад, доручити дитині завдання слідкувати за іграшкою.

Наші психологи також рекомендують доручити дитині певну функцію чи роль. Наприклад, можна попросити дитину створити казку про якогось персонажа,  уявити себе журналістом та провести репортаж із події тощо.

Прийом відповідального завдання, ролі чи функції можна застосовувати й для саморегуляції дорослих.

9. ДОЗВОЛЯЙТЕ ДИТИНІ ВИВІЛЬНЯТИ НЕНАВИСТЬ ТА ЗЛІСТЬ

Психологія пояснює, що зараз і для дорослих, і для дітей виявляти злість (ненавидіти, лаятися, кричати) – це здорова реакція. Тому дорослим потрібно  дозволяти собі й близьким, зокрема й дітям, це робити. Це варто робити  в ігровій формі. Можна застосовувати гру “Злий бобер” (придумати злу тваринку і поводитися так, як, на нашу думку, може себе вести ця тваринка. Потім перетворитися на добру тваринку. Потім – на людину) або кричати в “мішечок для криків” або стаканчик. Але після вивільнення ненависті та злості слід перемкнутися на щось добре і позитивне: на обійми, теплий чай, добрі слова одне одному.

Сльози та плач – теж нормально в цій ситуації, тому дайте дитині виплакатися. Після емоційного вивільнення дитині буде легше заснути.

Поради батькам

«Як підтримати дитину під час війни»

Потурбуйтеся про себе
Ніхто не застрахований від емоцій, викликаних труднощами. Визначте свої реакції і почуття та приділіть їм увагу. Пам’ятайте, що ви — надійний ресурс для вашої дитини, а тому найліпший спосіб допомогти їй — подбати про свій стан та психічне здоров’я.
Поділіться з дитиною техніками, які допомагають вам долати стрес, позбуватися негативних емоцій, тілесних затисків. Якщо відчуваєте, що вас переповнюють емоції і вам складно з ними впоратися, зверніться по допомогу до фахівця — практичного психолога, психотерапевта
здоров’я.
Підтримуйте рідних і приймайте підтримку
     Сім’я — найліпше джерело підтримки у складних ситуаціях, зокрема і під час війни. Тож покладайтеся на своїх батьків, братів і сестер і самі допомагайте їм. Війна та труднощі, які вона зумовлює, — можливість для сім’ї не лише продемонструвати свою стійкість, а й зміцнити родинні зв’язки.
Вірте у краще
    Зберігайте оптимістичний настрій і дивіться в майбутнє. Люди, сподіваються на краще й позитивно мислять, розвивають стійкість і підвищують свої шанси впоратися з негараздами й при цьому зберегти свій добробут та психічне здоров’я.

Рекомендації для батьків

“Як допомогти дітям впоратися з емоціями”

Війна зумовлює сильний стрес, розчарування, страх. Як дорослим впоратися з такими емоціями, а відтак допомогти дитині? Радимо скористатися порадами від ізраїльських колег.

Слухайте
Одні діти хочуть говорити про стресогенну ситуацію, другі — ні. Обидві реакції — нормальні й природні. Якщо дитина хоче поговорити, дайте їй змогу в комфортних умовах поділитися думками й поставити запитання. Уважно вислухайте дитину, при цьому зверніть увагу на мову її тіла, емоції та спонукайте її до спокійної розмови.
  Якщо дитина не хоче наразі спілкуватися, не змушуйте її говорити. Продовжуйте спостерігати за дитиною й наголосіть, що готові її вислухати, коли вона захоче виговоритися.

Не уникайте складних розмов
Дорослі хочуть захистити дитину від тривожних переживань. А тому намагаються уникати складних розмов, які, на їхню думку, можуть зумовити в дитини негативні емоції. Утім, дитину засмучує власне стресогенна ситуація, а не розмови про неї.
Запропонуйте дитині поговорити й поставте їй відкриті запитання: «Що б ти хотів (-ла) знати?» або «Що ти відчуваєш?». Нехай інтереси та думки дитини визначають тему розмови. Якщо не можете відповісти на те чи те запитання, зізнайтеся у цьому дитині. А відтак скористайтеся нагодою побути «учнем» і разом із дитиною дослідить питання, яке її цікавить. Переконайтеся, що не надаєте зайву інформацію, не вживаєте незрозумілі дитині слова.

Контролюйте контент, який споживає дитина
Наразі по телебаченню та в соціальних мережах детально висвітлюють воєнні події, які відбуваються в країні. Цей контент часто містить фото та відеоматеріали, які не призначені для дітей. Крім цього, навіть дошкільники можуть самостійно шукати відповіді на запитання, які їх цікавлять, в інтернеті. Намагайтеся стежити, якої якості та в яких обсягах інформацію отримує дитина, і будьте готові інтерпретувати та пояснити те, що вона не зрозуміла.

Будьте готові до будь-яких запитань та реакцій дитини
Будьте готові до того, що дитина ставитиме запитання про війну. Відповідаючи, стежте за тоном голосу, зберігайте спокій і будьте чесними з дитиною. Поясніть дитині, зважаючи на її вік, що наразі відбувається в країні, і що ви та інші люди робите для того, щоб захистити її та вашу сім’ю. Адекватно реагуйте на відповіді та додаткові запитання дитини.
Діти по-різному реагують на стресогенні події. Це залежить від віку та характеру дитини, та того, чи мала вона травмівний досвід у минулому. Немає правильної чи неправильної емоційної реакції на страх чи тривогу. Тож будьте готові до того, що у дитини може змінитися настрій, поведінка, щоденні звички, зокрема апетит і режим сну. Адекватно й співчутливо реагуйте на такі зміни. Однак зауважте, що вони нормальні, якщо тривають протягом короткого періоду часу. Якщо дитина постійно відчуває стрес, погано почувається й не може нормально жити, зверніться по допомогу до практичного психолога.

Досвід роботи Галицької Тетяни Володимирівни

Виховання патріотичних почуттів як аспект правової обізнаності дошкільників

Виховання патріотичних почуттів як аспекту правової обізнаності

Права героїв у казках

Дітям про їх права

Робота з батьками.

Електронний освітній ресурс “Таємниці довкілля”

 

http://oipopp.ed-sp.net/public/repository/tayemnyci_dovkillya.rar

http://oipopp.ed-sp.net/public/repository/videofilm_no1_voda_-_ce_zhyttya.rar

http://oipopp.ed-sp.net/public/repository/videofilm_no2_charodiystvo_kuhonnoyi_soli.rar

http://oipopp.ed-sp.net/public/repository/videofilm_no3_soda_i_ocet_-_vzayemodiya_i_rezultat.rar

http://oipopp.ed-sp.net/public/repository/videofilm_no4_povitryana_kulka_-_raketa.rar

Заняття з розділу художньо-продуктивне образотворення (малювання)

“Осіннє дерево”

https://drive.google.com/file/d/1r7E2vU0BBIuX9FrvERnUUosJ03c1RnmK/view?usp=sharing

Заняття з розділу 

https://drive.google.com/file/d/1oD5DKCaAnNffQ_ZqqDh1ACPPaHVYwlNu/view?usp=sharing

Заняття з розділу Екопростір.Соціальний світ + розв. мовлення

“Режим дня”

https://drive.google.com/file/d/1cUbOgUzdo7Bi7KEijomshJokoikdPne_/view?usp=sharing

Досвід роботи Дужик Любов Яківни

Заняття з розділу художньо-продуктивне образотворення (аплікація)

“Осіннє дерево”

https://drive.google.com/file/d/1ySim32LnUbGMXzD3MfzKvJ_Hlj7bVgYt/view?usp=sharing