Педагогічна рада

ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ЛИСТОПАД

«Формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку: методи інтерактивної взаємодії педагогів та батьків»

1 Комунікативна компетентність – головна мета мовленнєвого розвитку дошкільників (лікбез)

  1. Казка як ефективний засіб успішної соціалізації та засвоєння життєвих уроків у дітей дошкільного віку (круглий стіл)
  2. Використання інтерактивних  технологій для розвитку мовлення дітей дошкільного віку (методичний міст)
  3. Мовлення – особлива форма життєдіяльності дитини (педагогічний практикум)
  4. Підсумки тематичної перевірки «Стан роботи з формування комунікативної компетенції дошкільників ЗДО» (довідка вихователя-методиста)

ЛЮТИЙ

«Педагогічні орієнтири розвитку критичного мислення

сучасних дошкільників»

  1. Наукове обґрунтування та практичне впровадження в діяльність закладів освіти ефективних форм, методів, засобів формування критичного мислення (доповідь)

2.Зміст педагогічних методів та форм, як педагогічних орієнтирів, які підвищать мотивацію до навчання у сучасних дошкільників (дискусія)

  1. Педагогіка партнерства в умовах закладу дошкільної освіти в питаннях розвитку критичного мислення дошкільників (педагогічна скарбничка)
  2. Підсумки тематичної перевірки «Стан роботи з розвитку критичного мислення» (довідка)

ТРАВЕНЬ

Аналіз навчально-виховного процесу в ЗДО за 2020-2021 н.р

1.Про хід виконання рішень педагогічної ради №3.

2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2020-2021 н.р.

3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом

(довідка вихователя-методиста)

4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)

5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку

(довідка сестри медичної)

6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.

ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ЛИСТОПАД

«Формування життєво компетентної особистості дошкільника

шляхом застосування STREAM-освіти»

  1. Інформація про виконання рішень попередньої педради.

2.Завдання, шляхи, методи і прийоми впровадження STREAM – освіти (методична мозаїка)

3.Формування конструкторських здібностей та вмінь дошкільників за допомогою LEGO – конструктора (мозковий штурм)

  1. Стан освітньої  роботи щодо формування життєво компетентної особистості дошкільника» Тематична перевірка. (довідка вихователя методиста)

ЛЮТИЙ

«Формування мовленнєвої та пізнавальної компетентністі

дошкільників за допомогою мнемотехніки»

  1. Аналіз виконання рішень

засідання попередньої педагогічної ради.

2.Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти в ЗДО (методична скарбниця)

  1. Актуальність упровадження технології «мнемотехніка» у сучасну дошкільну освіту» (
  2. Мнемотехніка в музичному розвитку дітей
  3. Виставка дидактичних посібників і наочності з використання мнемо технологій в ЗДО.
  4. Підсумки тематичного вивчення стану роботи з формування мовленнєву та пізнавальну компетентність дошкільників за допомогою мнемотехніки. (довідка в-м)

ТРАВЕНЬ

Аналіз навчально-виховного процесу в ЗДО за 2021-2022 н.р

1.Про хід виконання рішень педагогічної ради №3.

2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2021-2022 н.р.

3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом(довідка вихователя-методиста)

4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)

5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку

(довідка сестри медичної)

6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.

ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

ЛИСТОПАД

«Українські традиції як засіб формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни»

1.Результати виконання рішень попереднього засідання педради (директор ЗДО).

2.Малі форми усної народної творчості як складова національно-патріотичного виховання (з досвіду роботи:

вихователі молодших груп).

3.Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами (з досвіду роботи: вихователі середньої і старших груп).

4.Календарна обрядовість у роботі з дітьми (з досвіду роботи: вихователі всіх вікових груп).

  1. Стан роботи з громадянсько-патріотичного виховання дошкільників (довідка вихователя- методиста)

ЛЮТИЙ

«Стимульні ігрові ситуації як засіб розвитку моральних якостей дошкільників»

  1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради (дир.)
  2. Вплив ігор на розвиток уявлень дітей про правила поведінки (з досвіду роботи: вихователі молодших і середніх груп).
  3. Стимульні ситуації як засіб розвитку в дошкільників уміння робити моральний вибір (з досвіду роботи: вихователі старших груп).
  4. Стан роботи з морально-етичного розвитку дошкільників (довідка вихователя-методиста)
  5. Підсумки конкурсу-огляду з наповнення осередків іграми мор-етичн. змісту.

ТРАВЕНЬ

«Підсумки роботи за 2022-2023 н.р.: досягнення,

перспективи розвитку»

1.Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2022-2023 н.р. (дир)

3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом (довідка вихователя-методиста)

4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)

5.Звіт про роботу інклюзивної групи (асистенти вихов., вихователі).

5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку(довідка сестри медичної)

6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.

ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

ЛИСТОПАД

«Формування правового світогляду дітей – обов’язкова умова набуття життєвої компетентності дошкільника»

1..Виконання рішень попередньої педагогічної ради. (інф,директор)

2.Про права та обов’язки дітей у відповідності з Конвенцією ООН про права дитини (пр.психолог).

3.Форми, методи і засоби морально-правової роботи з дошкільниками.

4.Про стан роботи з формування у дошкільників правової культури (довідка, вих-методист)

ЛЮТИЙ

«Формування логіко – математичної компетентності

 дітей дошкільного віку»

1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради. (інформація директор)

2.Методи та прийоми розвитку уміння здійснювати математичні та логічні операції на заняттях із сенсорного та логіко-математичного розвитку»

  1. Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей різного віку.
  2. Вплив сімейного виховання на розвиток логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку
  3. Найкращі цікавинки» (презентація дидактичних та розвивальних посібників з логіко – математичного розвитку

6.Про стан роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників (довідка)

ТРАВЕНЬ

«Підсумки роботи за 2023-2024 н.р.: досягнення,

перспективи розвитку»

1.Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2023-2024 н.р. (дир)

3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом (довідка вихователя-методиста)

4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)

5.Звіт про роботу інклюзивної групи (асистенти вихов., вихователі).

5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку(довідка сестри медичної)

6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.

ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ЛИСТОПАД

«Організовуємо ігрову діяльність дошкільників

 за сучасним форматом»

  1. Результати виконання рішень попереднього засідання педради

(директор)

  1. Планування та педагогічний супровід ігрової діяльності дітей (результати тематичної перевірки).

(вихователь –методист)

  1. Прийоми збагачення ігрового досвіду дітей різних вікових груп

(вихователі ЗДО)

  1. Чинники, що заважають розвитку самостійних ігор дитини

(практичний психолог)

ЛЮТИЙ

«У здорового тіла — здоровий рух: оптимізуємо фізичний

 розвиток дошкільників”

  1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (директор)
  2. Зміст та завдання освітнього напряму «Особистість дитини» БКДО. Формування рухової та здоров’язбережувальної компетентності дошкільників у світлі завдань оновленого БКДО (Дорошенко В.В.)

3.Освітньо-рухова методика «Навчаємо в русі» для дошкільників в системі здоров’язбереження; (Кириченко І.С.)

4.Вплив нетрадиційного фізкультурного обладнання на розвиток рухової активності дітей; (Єремеєва Л.М.)

  1. Діти і спорт: мотивуємо дітей грати у спортивні ігри та вправи спортивного характеру; (Чудаєва К.П.)
  2. Про стан організації фізкультурної роботи в ЗДО (за результатами тематичного вивчення) (вихователь –методист)

ТРАВЕНЬ

«Підсумки роботи за 2024-2025 н.р.: досягнення,

перспективи розвитку»

1.Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради.

2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2024-2025 н.р. (директор)

3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом (довідка вихователя-методиста)

4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)

5.Звіт про роботу інклюзивної групи (асистенти вихов., вихователі).

5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку(довідка сестри медичної)

6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період 2025 року. (директор)