ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЛИСТОПАД
«Формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку: методи інтерактивної взаємодії педагогів та батьків»
1 Комунікативна компетентність – головна мета мовленнєвого розвитку дошкільників (лікбез)
- Казка як ефективний засіб успішної соціалізації та засвоєння життєвих уроків у дітей дошкільного віку (круглий стіл)
- Використання інтерактивних технологій для розвитку мовлення дітей дошкільного віку (методичний міст)
- Мовлення – особлива форма життєдіяльності дитини (педагогічний практикум)
- Підсумки тематичної перевірки «Стан роботи з формування комунікативної компетенції дошкільників ЗДО» (довідка вихователя-методиста)
ЛЮТИЙ
«Педагогічні орієнтири розвитку критичного мислення
сучасних дошкільників»
- Наукове обґрунтування та практичне впровадження в діяльність закладів освіти ефективних форм, методів, засобів формування критичного мислення (доповідь)
2.Зміст педагогічних методів та форм, як педагогічних орієнтирів, які підвищать мотивацію до навчання у сучасних дошкільників (дискусія)
- Педагогіка партнерства в умовах закладу дошкільної освіти в питаннях розвитку критичного мислення дошкільників (педагогічна скарбничка)
- Підсумки тематичної перевірки «Стан роботи з розвитку критичного мислення» (довідка)
ТРАВЕНЬ
Аналіз навчально-виховного процесу в ЗДО за 2020-2021 н.р
1.Про хід виконання рішень педагогічної ради №3.
2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2020-2021 н.р.
3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом
(довідка вихователя-методиста)
4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)
5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку
(довідка сестри медичної)
6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.
ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2021-2022 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЛИСТОПАД
«Формування життєво компетентної особистості дошкільника
шляхом застосування STREAM-освіти»
- Інформація про виконання рішень попередньої педради.
2.Завдання, шляхи, методи і прийоми впровадження STREAM – освіти (методична мозаїка)
3.Формування конструкторських здібностей та вмінь дошкільників за допомогою LEGO – конструктора (мозковий штурм)
- Стан освітньої роботи щодо формування життєво компетентної особистості дошкільника» Тематична перевірка. (довідка вихователя методиста)
ЛЮТИЙ
«Формування мовленнєвої та пізнавальної компетентністі
дошкільників за допомогою мнемотехніки»
- Аналіз виконання рішень
засідання попередньої педагогічної ради.
2.Реалізація змісту освітньої лінії «Мовлення дитини» Базового компонента дошкільної освіти в ЗДО (методична скарбниця)
- Актуальність упровадження технології «мнемотехніка» у сучасну дошкільну освіту» (
- Мнемотехніка в музичному розвитку дітей
- Виставка дидактичних посібників і наочності з використання мнемо технологій в ЗДО.
- Підсумки тематичного вивчення стану роботи з формування мовленнєву та пізнавальну компетентність дошкільників за допомогою мнемотехніки. (довідка в-м)
ТРАВЕНЬ
Аналіз навчально-виховного процесу в ЗДО за 2021-2022 н.р
1.Про хід виконання рішень педагогічної ради №3.
2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2021-2022 н.р.
3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом(довідка вихователя-методиста)
4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)
5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку
(довідка сестри медичної)
6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.
ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЛИСТОПАД
«Українські традиції як засіб формування в дітей відчуття приналежності до своєї країни»
1.Результати виконання рішень попереднього засідання педради (директор ЗДО).
2.Малі форми усної народної творчості як складова національно-патріотичного виховання (з досвіду роботи:
вихователі молодших груп).
3.Народні іграшки як засіб ознайомлення дітей з українськими ремеслами (з досвіду роботи: вихователі середньої і старших груп).
4.Календарна обрядовість у роботі з дітьми (з досвіду роботи: вихователі всіх вікових груп).
- Стан роботи з громадянсько-патріотичного виховання дошкільників (довідка вихователя- методиста)
ЛЮТИЙ
«Стимульні ігрові ситуації як засіб розвитку моральних якостей дошкільників»
- Результати виконання рішень попереднього засідання педради (дир.)
- Вплив ігор на розвиток уявлень дітей про правила поведінки (з досвіду роботи: вихователі молодших і середніх груп).
- Стимульні ситуації як засіб розвитку в дошкільників уміння робити моральний вибір (з досвіду роботи: вихователі старших груп).
- Стан роботи з морально-етичного розвитку дошкільників (довідка вихователя-методиста)
- Підсумки конкурсу-огляду з наповнення осередків іграми мор-етичн. змісту.
ТРАВЕНЬ
«Підсумки роботи за 2022-2023 н.р.: досягнення,
перспективи розвитку»
1.Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2022-2023 н.р. (дир)
3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом (довідка вихователя-методиста)
4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)
5.Звіт про роботу інклюзивної групи (асистенти вихов., вихователі).
5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку(довідка сестри медичної)
6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.
ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2023-2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЛИСТОПАД
«Формування правового світогляду дітей – обов’язкова умова набуття життєвої компетентності дошкільника»
1..Виконання рішень попередньої педагогічної ради. (інф,директор)
2.Про права та обов’язки дітей у відповідності з Конвенцією ООН про права дитини (пр.психолог).
3.Форми, методи і засоби морально-правової роботи з дошкільниками.
4.Про стан роботи з формування у дошкільників правової культури (довідка, вих-методист)
ЛЮТИЙ
«Формування логіко – математичної компетентності
дітей дошкільного віку»
1.Виконання рішень попередньої педагогічної ради. (інформація директор)
2.Методи та прийоми розвитку уміння здійснювати математичні та логічні операції на заняттях із сенсорного та логіко-математичного розвитку»
- Формування сенсорно-пізнавальної активності дітей різного віку.
- Вплив сімейного виховання на розвиток логіко – математичної компетентності дітей дошкільного віку
- Найкращі цікавинки» (презентація дидактичних та розвивальних посібників з логіко – математичного розвитку
6.Про стан роботи з логіко-математичного розвитку дошкільників (довідка)
ТРАВЕНЬ
«Підсумки роботи за 2023-2024 н.р.: досягнення,
перспективи розвитку»
1.Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2023-2024 н.р. (дир)
3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом (довідка вихователя-методиста)
4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)
5.Звіт про роботу інклюзивної групи (асистенти вихов., вихователі).
5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку(довідка сестри медичної)
6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період.
ПЕДАГОГІЧНА РАДА НА 2024-2025 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ЛИСТОПАД
«Організовуємо ігрову діяльність дошкільників
за сучасним форматом»
- Результати виконання рішень попереднього засідання педради
(директор)
- Планування та педагогічний супровід ігрової діяльності дітей (результати тематичної перевірки).
(вихователь –методист)
- Прийоми збагачення ігрового досвіду дітей різних вікових груп
(вихователі ЗДО)
- Чинники, що заважають розвитку самостійних ігор дитини
(практичний психолог)
ЛЮТИЙ
«У здорового тіла — здоровий рух: оптимізуємо фізичний
розвиток дошкільників”
- Про виконання рішень попередньої педагогічної ради (директор)
- Зміст та завдання освітнього напряму «Особистість дитини» БКДО. Формування рухової та здоров’язбережувальної компетентності дошкільників у світлі завдань оновленого БКДО (Дорошенко В.В.)
3.Освітньо-рухова методика «Навчаємо в русі» для дошкільників в системі здоров’язбереження; (Кириченко І.С.)
4.Вплив нетрадиційного фізкультурного обладнання на розвиток рухової активності дітей; (Єремеєва Л.М.)
- Діти і спорт: мотивуємо дітей грати у спортивні ігри та вправи спортивного характеру; (Чудаєва К.П.)
- Про стан організації фізкультурної роботи в ЗДО (за результатами тематичного вивчення) (вихователь –методист)
ТРАВЕНЬ
«Підсумки роботи за 2024-2025 н.р.: досягнення,
перспективи розвитку»
1.Про хід виконання рішень попередньої педагогічної ради.
2.Про виконання освітніх завдань річного плану за 2024-2025 н.р. (директор)
3.Моніторинг компетентності дошкільників за Базовим компонентом (довідка вихователя-методиста)
4.Психологічна готовність випускників до навчання у школі (довідка практичного психолога)
5.Звіт про роботу інклюзивної групи (асистенти вихов., вихователі).
5.Створення медико-педагогічних умов для організації повноцінного відпочинку та оздоровлення дітей влітку(довідка сестри медичної)
6.Обговорення та затвердження плану ЗДО на літній оздоровчий період 2025 року. (директор)